Redan onsdag!

Nu har det varit alltför tyst här inne, va? Jag har knappt varit hemma någonting. I söndags drog vi spontant iväg på en 23-timmars kryssning. Det var så lugnt och skönt.

Det här var typ vad som gjordes på båten.. Tills pengarna var slut, haha!

Annars har det inte hänt mycket alls. Jag har sökt in till en skola så att jag kan börja plugga igen. Jag vet att jag kommer in, så.. YEY!

Jag har tränar dom senaste dagarna, hemma mestadels. Igår var jag på gymmet och dödade mina ben, men ingen träningsvärk än så länge..

Ikväll efter jobbet ska jag köra storgrabben till jobbet, sen kör jag gymmet 1,5 timme.

No inspiration alls här, så vi hörs sen.





Kommentarer


Vad har du att säga?


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?
Mejladress (bara jag kan se den):

Din hemsida eller blogg:

Här skriver du kommentaren:

Trackback
RSS 2.0