Sådärja

Nu har jag jobbat klar för idag. Har fortfarande träningsvärk (såklart) så jag ska ut och promenera en halvtimme innan det är dags att hänga tvätten som ligger i tvättmaskinerna.
Det här är en helt typisk vardag för mig:
Jag vaknar. Hoppas på att jag orkar gå ut i köket och fixa kaffe till mig.
Ja, jag orkade!
Duschar, om jag inte gjort det kvällen innan.
Sminkar mig, klär på mig, rättar till ögonbrynen ungefär tusen gånger och sen går jag till bilen.
Åker till parkeringshuset, älskar att vi har en plats där! <3
Jobbar
Jobbar
Jobbar
Lunch
Jobbar
Jobbar
Jobbajobbajobbaaaaa
Slut för dagen.
Jag tar mig sakta men säkert hemåt, bara för att mötas av en katastrofliknande kaos-lägenhet.
Tänker att jag ska plocka lite. Så jag gör det. I ungefär två minuter, för sen är spel på telefonen mer lockande.
Och sen städar jag lite. Diskar eventuellt. Eller tvättar (om jag inte har missat dagens tvättid).
Sen ska jag sova.
Jag ska sova, sa jag.
Jag skulle sova, men telefonen är intressant nu.
Jag måste sova.
M å s t e S O V A ! !
Jag somnar. Efter ungefär 2-3 timmar.. Yey..




Kommentarer


Vad har du att säga?


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?
Mejladress (bara jag kan se den):

Din hemsida eller blogg:

Här skriver du kommentaren:

Trackback
RSS 2.0