Stretcha noga!

Det går verkligen att träna så man får upp en hög puls och massa flås! Löpbandet gör ju sitt till en början, det värmer jag upp med. Idag började jag med 1,5 km ca, varvade gång och spring. Efter det körde jag rumpa, ben, armar och cardio. Avslutade allting med att stretcha ordentligt.
Att stretcha är riktigt skönt! Man hjälper sig själv att bli lite vigare (vilket alla tjejer borde vilja, och även deras pojkvänner/män/sambos/kk, hehe).
Det jag skrev tidigare idag om att jag inte hade träningsvärk på insidan av låren.. Glöm det! Jag har sååååå ont! När jag skulle göra mina squats idag, alltså blä! Ni förstår inte hur det kändes. Uschuschusch!

När vi flyttar härifrån måste vi skaffa ett löpband och lite hantlar och sådant jox. Sjukt bra, iallafall om man använder det ;)

Helt svettig efter träning!




Kommentarer


Vad har du att säga?


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?
Mejladress (bara jag kan se den):

Din hemsida eller blogg:

Här skriver du kommentaren:

Trackback
RSS 2.0