Torsdag, snart helg!

God morgon allihopa!
Imorse hade jag ställt klockan på 8.30. Egentligen gjorde jag det för att jag hade tänkt ta en promenad på morgonen, men jag orkade verkligen inte. Istället tog jag en dusch, och nu sitter jag här och väntar på att klockan ska bli 10.30 så jag kan åka till jobbet.

Träningen igår gjorde sitt. Jag har sån träningsvärk i armarna idag! Jag trodde att jag skulle ha träningsvärk på insidan av låren också och i magen, men ikke. Får nog köra lite hårdare med dom områdena om träningsvärken ska ge sig tillkänna..

Ikväll efter jobbet ska jag ut och gå. Var ute igår på kvällen, då skulle jag egentligen bara gå till seven eleven men jag tog en liten omväg och gick 2.3 km istället :) Blir nog samma runda ikväll om jag inte bara ställer mig på löpbandet ett tag och varvar gång och spring.


Det finns en jättebra app som jag har laddat ner. Den heter träningspass och innehåller flera olika övningar för rumpa, ben, mage och armar. Finns även cardio, vilket jag antar är med kondition än styrka? Jag ska iallafall köra mage och rumpa ikväll.
Har som mål med träningen att få starkare, slankare och fastare kropp, samt att gå ner i vikt. 4 kg på två veckor borde väl inte vara helt omöjligt?







Kommentarer


Vad har du att säga?


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?
Mejladress (bara jag kan se den):

Din hemsida eller blogg:

Här skriver du kommentaren:

Trackback
RSS 2.0