Träning ger färdighet!


Usch! Jag lär vara den mest otränade människa jag vet! Har precis avslutat mina rumpövningar ochmagövningar. Jag kommer garanterat ha ont imorgon.. Men det kommer vara SÅ värt det när jag börjar märka resultat.
Jag gjorde 60 squats och typ 50 situps, och så gjorde jag plankan i säkert 2 frikkin' jävla minuter. Imorgon ska jag göra samma övningar, fast lite fler. Haha, ser inte ut att vara så mycket när jag skriver hur många jag gjorde.. Men det känns under tiden jag gör dom, och det är väl huvudsaken?


I övrigt har det inte hänt mycket alls idag. Jag jobbade mina timmar på cafét och sen åkte vi till Eriksdalsbadet och åt mat innan vi åkte till Tumba och Norsborg och gjorde lite jobb. Körde R till jobbet sen, och nu är jag som sagt hemma och känner mig duktig!
Jag ska ställa in den rena disken nu, för sen har jag gjort mig förtjänt av någon timme framför Grey's Anatomy.


Kommentarer


Vad har du att säga?


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?
Mejladress (bara jag kan se den):

Din hemsida eller blogg:

Här skriver du kommentaren:

Trackback
RSS 2.0