Underbar träning!

Åh herre guuuud... Nu är jag helt slut, kan jag lova! Imorse åkte jag och bejben till Norrköping, var där till klockan tolv typ. Åkte hem till Stockholm igen, jag direkt till jobbet och slita satan. Efter jobbet drog jag hem, bytte om till träningskläderna och så åkte jag till gymmet. Det blev ett relativt kort men jäääävligt intensivt pass. Drog på med kondition i 20 minuter. Idag ökade jag motståndet på crosstrainern rejält. Det var så jävla skönt, benen var helt spaghetti efteråt! :) Ökade även vikten när jag körde mage, och nu hoppas jag att jag får träningsvärk. Det känns så jävla meningslöst annars! Jaja. Imorgon kör jag ett pass till efter jobbet, då jävlar ska jag köra tills jag inte kan stå på benen längre :)


Och ja, ni som undrar.. Är på jobb nummer två nu. Vill hem och sovasovasooooova!




Kommentarer


Vad har du att säga?


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?
Mejladress (bara jag kan se den):

Din hemsida eller blogg:

Här skriver du kommentaren:

Trackback
RSS 2.0