Benens VVV-kampanj

Jag är i vanliga fall en långbyxor-tjej. I extrema fall kan jag eventuellt ha på mig leggings av modell korta ben. Det händer ytterst sällan. Men det är som sagt i vanliga fall.. Den här sommaren alltså! Den kom sakta, sakta och hälsade sig själv välkommen någon gång i maj. Sen drog sommaren iväg på semester i juni och chockade hela svenska folket med hagelstormar, regn i massor och kyla som höll i sig dygnet runt. I juli kom sommaren tillbaka, och nu jävlar hämnas den för allt skitsnack vi har pratat bakom ryggen på den. Man ba "hashtag varärsommarenkompis" och så finns den här nu. Den här sommaren har jag införskaffat mig shorts i massor, klänningar och kjolar. Allt för att inte svettas bort helt.


Trots att mina ben kör någon slags VVV-kampanj (VågaVaraVit) så låter jag ändå den svenska befolkningen bländas av dessa icke-spiror. Skulle kunna göra tandkrämsreklam och låta folket bli lurade, HAHA.




Kommentarer


Vad har du att säga?


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?
Mejladress (bara jag kan se den):

Din hemsida eller blogg:

Här skriver du kommentaren:

Trackback
RSS 2.0