En riktig latdag



Imorse var jag ute och gick en promenad med Inca. Tog bara en runda på 2 km. När vi kom hem igen åkte jag och Ticke in till Motala. Vi åt glass, tittade på superstora såpbubblor och lekte i lekparken. Sen bar det av till affären för att sedan åla hem och fixa lunch till oss.







Motala är en jättefin stad, speciellt på sommaren! Vi gick längs med vattnet och tittade på båtar som ligger där. Ticke berättade att han önskar att han får ett bra jobb när han blir stor så att han kan köpa en stor, fin båt att åka varsomhelst med.

Nu ska jag slänga mig i soffan och titta på tv med grabben. Den här dagen verkar aldrig ta slut?



 



Kommentarer


Vad har du att säga?


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?
Mejladress (bara jag kan se den):

Din hemsida eller blogg:

Här skriver du kommentaren:

Trackback
RSS 2.0