God morgon..

Igår somnade jag tidigt, tror klockan var runt 22-22.30. Vaknade halvsju av att R klev in i sovrummet för att lägga sig och sova. Sen dess har jag städat i köket. Det är helt otroligt hur snabbt det blir stökigt och smuligt på golvet! Disk samlas på hög, det ska plockas in i skåp, det ska torkas bänkar och luckor.. Tänkte ge mig på hallen och badrummet om en liten stund. Märkligt hur en liten tvåa helt plötsligt kan bli så mycket större.. Två rum och kök blir plötsligt fyra rum och kök när man städar, för badrummet och hallen finns ju också. 38 kvadratmeder städning idag då.. Plus tvättstugan som drar igång om 40 minuter. Då ska allting tvättas och sen torkas och hängas och vikas in i garderober och byrå. Känns som att det kan bli en heldag med städning idag.

Jag ska nog ta en dusch och passa på att få badrummet skinande samtidigt :)





Kommentarer


Vad har du att säga?


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?
Mejladress (bara jag kan se den):

Din hemsida eller blogg:

Här skriver du kommentaren:

Trackback
RSS 2.0