LÖÖÖÖRDAG!

Idag åker vi nog till Varamon och badar och solar. Jag ska faktiskt också bada, trots att jag egentligen är världens badkruka! Att gå ner i vattnet, så det når precis upp till magen går bra, men sen tar det liksom stopp. Det blir för kallt.. För Ticke är det annorlunda. Han rusar i vattnet, hoppar och plaskar, sen kommer han upp och värmer sig lite innan han drar ner igen.

Bild från Nypan, 2 veckor sen.

Idag ska jag städa, dessutom. Steffi ska få städa övervåningen så tar jag hela nedervåningen. Jag ska, som jag skrivit tidigare, tvätta upp allting tills imorgon och även vika alla kläder så att Petra slipper det.

Nä, nu ska jag ta en promenad med Inca, sen är det dags att fixa i ordning oss för dagens äventyr :)


Kommentarer


Vad har du att säga?


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?
Mejladress (bara jag kan se den):

Din hemsida eller blogg:

Här skriver du kommentaren:

Trackback
RSS 2.0