Lördagen i bilder och text


Igår åkte jag och Ticke iväg till Nytorpabadet som ligger i närheten av där vi bor. Egentligen ville han till Eriksdalsbadet, men jag kände att Nypan duger lika bra. Han var glad och nöjd, badade och plaskade och lekte med andra barn.


Vi åt glass och korv med bröd, drack Ramlösa och pratade massor. Jag har lovat honom att vi ska dit igen någon dag. Han ville dit idag, men jag sa nej till det eftersom det ändå blåser rätt mycket.
Efter badet tog vi en tur till en pizzeria, Stephanie var med oss där och åt.


Dagen avslutades med en promenad till Coop där vi köpte lördagsgodis som Ticke fick smaska i sig hemma :)








Kommentarer


Vad har du att säga?


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?
Mejladress (bara jag kan se den):

Din hemsida eller blogg:

Här skriver du kommentaren:

Trackback
RSS 2.0