Måndag


Igår var det en ruskigt lång dag.. Åkte från Motala tidigt som sjutton och mötte upp min älskade karljävel på Skavsta. Tog oss hem hela, sov någon timme och sen var det bara upp och hoppa eftersom Ticke skulle träffa sin pappa. Idag åker dom till Spanien! Christopher har varit så nervös inför flygresan, men på ett bra sätt. Och nu har han bestämt sig för att flyga ensam från Göteborg till Stockholm nästa gång :)


I lördags var vi i Varamon och badade. Härlig strand, långgrunt i vattnet, tusen andra barn som var där och lekte och så jag, jag som knappt vågar gå ner i sjön. Så rädd för fiskar, sjögräs, pinnar som flyter och allt är jag. Räddast är jag när botten inte syns. Då vill jag inte ens kliva i med fötterna bara..



Det har varit en helt underbar vecka för oss, med sol och lek och promenader och bad. Nu är det dags att ta tag i vardagslivet igen, måndag idag och tusen saker ska göras..





Kommentarer


Vad har du att säga?


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?
Mejladress (bara jag kan se den):

Din hemsida eller blogg:

Här skriver du kommentaren:

Trackback
RSS 2.0