Torsdag

Hallå! Det är inte mycket alls som händer när man befinner sig långt från civilisationen. Jag har städat lite idag och ska ta en svängom med dammsugaren lite senare i eftermiddag. Tvättmaskinen dansar på för fullt just nu, tänkte tvätta upp det som ligger så Petra och Antonio slipper det när dom kommer tillbaka från Italien :)





Nu ska Ticke få låna Claudias cykel och så ska Inca få sig lite motion. Ja, jag också såklart.. Lånade någons 8 kilos kettleballs imorse och gjorde 50 squats, helt mör i benen blev jag! Sen tog jag Inca på promenad till brevlådan och tömde den..

Nä, nu ska jag hänga tvätten och sen ska vi ut! :)




Kommentarer


Vad har du att säga?


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?
Mejladress (bara jag kan se den):

Din hemsida eller blogg:

Här skriver du kommentaren:

Trackback
RSS 2.0