I'm alive

Jag tror att jag snart kommer jobba ihjäl mig. Tur att jag är ledig på söndag och på torsdag iallafall. Jag har verkligen jobbat järnet senaste 1,5 månaderna. Det känns som att det inte riktigt funnits något stopp på allt vad arbete innebär, och där det har funnits jobb, där har även jag befunnit mig.

Så, nu som undrar (även ni som inte undrar); i mitt liv händer nästan ingenting alls. Lägenheten är inte klar ännu, så jag och min karl får snällt bo hos hans föräldrar ett tag till. Förhoppningen är väl att den ska vara klar till nästa helg, men man vet aldrig. På onsdag kommer iallafall köket och sängen från IKEA.

På torsdag förresten, då flyger jag ner till Göteborg och hämtar min älskade! Längtar så himlahimla mycket. Han stannar en månad och en vecka, och vi ska ha så kul! Midsommar firas i Motala hos min syster och hennes familj :)



 


Kommentarer


Vad har du att säga?


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?
Mejladress (bara jag kan se den):

Din hemsida eller blogg:

Här skriver du kommentaren:

Trackback
RSS 2.0