Lördag natt.

Det var en väldigt seg dag idag. Vi stängde cafét två timmar tidigare, känns så dumt och onödigt att hålla öppet när det är så lugnt.. Efter jobbet åkte jag direkt till Skärholmen för att fixa mina naglar. Så skönt att bara sitta där och koppla av, ta det lugnt, få händerna och naglarna ompysslade. Och fina blev dom!

Åkte hem efteråt, la mig i sängen och sov ett par timmar. Ligger så mycket minus på sömnkontot, så jag tror nästan att jag skulle kunna sova 2 dygn utan uppehåll. Nästan. 

Imorgon ska jag umgås med min fina man hela dagen. Jag ska dessutom tvinga honom att inte ha sin telefon i närheten. Han ska få lida imorgon! Haha  :)





Kommentarer


Vad har du att säga?


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?
Mejladress (bara jag kan se den):

Din hemsida eller blogg:

Här skriver du kommentaren:

Trackback
RSS 2.0