Lördag

Klockan ringde tidigt imorse, men jag orkade inte gå upp. Ville helst av allt ligga kvar i sängen en evighet, men plikten kallade! Dock somnade jag om och sov ytterligare en timme vilket innebar att jag blev lite sen med att hämta brödet och det.

Åh, vad jag längtar tills på torsdag! Ska bli så underbart att få träffa min fina prins igen, saknar honom otroligt mycket! Jag ska försöka hitta på så mycket roligt som möjligt med honom, hans sommarlov ska bli oförglömligt. Vi ska till Gröna Lund, Eriksdalsbadet, leta lekparker i området där vi ska flytta in, träffa vänner och bara umgås och ha det helt underbart.





Kommentarer


Vad har du att säga?


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?
Mejladress (bara jag kan se den):

Din hemsida eller blogg:

Här skriver du kommentaren:

Trackback
RSS 2.0