Nu har vi flyttat klart!

Ny bor vi i nya lägenheten. Har ägnat de senaste dagarna åt att packa upp och städa och plocka och fixa. Känns så skönt att ha ett eget boende, en fast bostad utan massa stress om att vi snart måste flytta.

Igår var jag och R på Ikea och köpte tusen miljoner saker. Kastruller, stekpanna, köksverktyg, sittdynor, mattor, värmeljus, en hylla och lådor till.. Mycket saker blev det.




Just nu är jag och Ticke ute i lekparken bakom huset. Orkar faktiskt inte göra någonting hemma idag.. Jag vaknade imorse med en huvudvärk som fortfarande sitter i, trots alvedon och vätska. Men ja, what to do?





Kommentarer


Vad har du att säga?


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?
Mejladress (bara jag kan se den):

Din hemsida eller blogg:

Här skriver du kommentaren:

Trackback
RSS 2.0