Stressig dag!

Idag klev jag upp klockan halv nio. Hoppade in i duschen, sminkade mig, fixade håret, plockade fram kläder till Ticke och så. Åkte iväg i god tid hemifrån, så vi inte skulle behöva stressa oss ner till Katrineholm där min lillebror Jonathan befann sig för att springa ut, få stipendium -ja, helt enkelt för att ta studenten!
Vi missade ingenting alls, vi hann till och med stanna på vägen ner för att äta lite.

Eller inte!
Fy satan i helvete, vad jag var stressad! Upp tio, slänga på sig några random plagg, bättra på gårdagens smink, skippa duschen, säga åt Ticke att klä sig fort som sjutton.. Sen ut till bilen, och sträckåka ner till Katrineholm. Kom precis lagom till utspringet, tur det!

Idag har det varit en rejält hektisk dag. Vill inte göra om detta på länge!

Men, dagen blev bra. Jonathan tog studenten, han fick två stipendier, var full som ett ägg när flakåkningen var färdig och jag var världens stoltaste storasyster. <3








Kommentarer


Vad har du att säga?


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?
Mejladress (bara jag kan se den):

Din hemsida eller blogg:

Här skriver du kommentaren:

Trackback
RSS 2.0