Friday night.

Ticke fyllde år igår! Sju år är han nu, stora grabben.. Idag träffade vi min mamma och gick till leklandet som ligger vid Barkarby handelsplats. Var där i någon timme och sen gick vi till Toys 'R' us där Ticke fick köpa några presenter för pengar som han fått av sin moster och hennes barn och från sin mormor. Smart som han är köpte han en spargris som man målar själv, för där ska han lägga resten av pengarna som blev över :)

Igår åt vi tårta hemma hos R's föräldrar och sen drog vi hemåt. Imorgon är dagen som Christopher har väntat på ända sen han kom hit: kalas på leklandet! Det bästa är nog att kusin Claudia kommer ända från Motala :) Han ser fram emot kalaset väldigt mycket och det gör jag också. Längtar efter att få se hur tårtan kommer se ut! Konditorerna har fått lite fria händer när det gäller den, förutom färgen på marsipanen :) Lite mörkblå blir den. Åh, längtar! Konditorerna är dessutom så himla duktiga så tårtan lär bli helt perfekt! 

Efter kalaset ska jag köra hem några barn och sen bär det av mot Heron City där jag,Ticke och min pappa ska se på bio. Legofilmen blir det då, och det är också någonting som han ser framemot grymt mycket! :)

Ikväll är det tvättstugan som gäller för min del. Har tvättat och plockat och diskat hela kvällen känns det som.








Kommentarer


Vad har du att säga?


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?
Mejladress (bara jag kan se den):

Din hemsida eller blogg:

Här skriver du kommentaren:

Trackback
RSS 2.0