God morgon, tooooorsdag!

Nu har kag äntligen fått intagninsbeskedet i brevlådan också! Känns skönt att man börjar med 2,5 månad och sen sommaruppehåll. Jag kommer jobba en hel del (som om jag inte redan gör det? Haha), men ska försöka med skolan samtidigt.

Denna vecka har jag, på riktigt, jobbar sönder mina dagar. Jag har klivit upp ur sängen, sminkat mig, åkt till jobbet. Ibland har jag åkt så tidigt som sju, ungefär som nu! Sen har jag kommit hem, lagt mig i sängen för att titta på tv, somnat inom 30 minuter. Same thing every day. :)

Kalas för Ticke är inbokat den 22/3, vi vet dock inte om vi ska ha på lekland eller annat ställe. Ticke har svårt att bestämma sig. När jag åker och hämtar Ticke ska jag passa på att åka förbi och hämta vännen Emily och hennes fina son Melvin. Dom kommer vara med och fira Tickes födelsedag med oss! :)

Nej, nu måste jag springa iväg.. Ttyl!






Kommentarer


Vad har du att säga?


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?
Mejladress (bara jag kan se den):

Din hemsida eller blogg:

Här skriver du kommentaren:

Trackback
RSS 2.0