Långa dagar.

Ja, det blir långa dagar för mig nu. Kliver upp vid 7, och sen jobbar jag 8-18 måndag-lördag.. Plus dom där kvällspassen på fredagar och lördagar, alltså i princip 8-03. Att jag orkar är ett under! Jag vet knappt vad jag själv heter när lördagspasset närmar sig sitt slut. Men den som vill ha pengar måste jobba för dom.

Senaste veckan har jag inte gjort så mycket annat förutom att ha varit på jobbet. Lite bilder från veckan kan jag bjuda på :)
Jag har suttit i bil och väntat.

Jag har fikat, umgåtts med min bejb (på jobbet jaaaaa).

Jag har suttit i bilen på en stor parkering och väntat.

Jag har köpt nya skor, darlings!

Jag har jobbat.

Jag har jobbat.

Och så har jag träffat Claudia, som i vanliga fall är värsta linslusen!


Bjuder på en snygg bild på min älskade unge också. Hualigen vad jag saknar denna pojke! <3





Kommentarer


Vad har du att säga?


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?
Mejladress (bara jag kan se den):

Din hemsida eller blogg:

Här skriver du kommentaren:

Trackback
RSS 2.0