Sju svåra (?) år.

Eller inte. Min älskade, min finaste, min absolut bästa grabb fyller sju år. Det blir inget stort firande idag, lite tårta och så bara. På lördag däremot, då blir det kalas! Det kommer hållas på ett lekland, och flera barn är bjudna. Dock var det några som inte kunde komma, tråkigt nog.. Men Ticke kommer bli så glad så iallafall. Vi har lite roligheter inplanerade fram till på lördag. B.la blir det bio eller lekland på fredag med Tickes mormor och eventuellt morfar :) Imorgon ska vi hem till min karljävels föräldrar och äta födelsedagstårta och lite så, mhm.

Jag och Ticke kanske tar oss en sväng till Eriksdalsbadet också. Får se hur det bliiiiir.

Nu ska jag sova.





Kommentarer


Vad har du att säga?


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?
Mejladress (bara jag kan se den):

Din hemsida eller blogg:

Här skriver du kommentaren:

Trackback
RSS 2.0