Söndag

Jag vaknade 10 imorse, helt utvilad och fräsch! Nä, inte det sistnämnda förresten. Tvättade inte av mig sminket igår så jag såg ut som en panda när jag vaknade haha :)

Ikväll ska jag och min fina karl på bio med en kollega och hennes man. Ska bli så skönt att umgås, bara vara.
Jag och karljäveln har köpt hem gott till oss vissa kvällar för att vi ska se på film tillsammans, men jag somnar alltid för att jag är så trött och så ska jag dessutom alltid upp tidigt på morgonen efter för att åka till jobbet. Längtar efter en välbehövlig semester nu, med sol och bad och middagar och mys och avkoppling. Lite lugn och ro bara.


Nu ska jag ta en dusch, klä på mig, sminka mig och sen promenera till Södermalm. Så skönt med denna vårvärme! :)





Kommentarer


Vad har du att säga?


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?
Mejladress (bara jag kan se den):

Din hemsida eller blogg:

Här skriver du kommentaren:

Trackback
RSS 2.0