Onsdag eller torsdag eller någonstans däromkring.


Hur mycket jag än kämpar på så finns det alltid något som rycker mig tillbaka. Jag orkar inte vara glad på låtsas längre.


Ni vet den där känslan av otillräcklighet? Jag känner den nu, hela tiden nästan. Jag räcker inte till där jag behöver räcka till. Lämnar mig själv åt sidan för ofta, och det är bara jag som får lida i slutändan.

Missat för mycket i skolan nu, orkar inte plugga, orkar inte jobba, orkar inte städa, diska, laga mat, duscha, klä på mig. Orkar inte. Och sömnen försvann någonstans däremellan också, ligger minus på det där sömnkontot som var så populärt att prata om förut. Jag har nog bara tagit på mig för mycket.






Kommentarer
Carro

Börja ta hand om dig som jag tjatat om ;) Det är inge roligt att må som du gör så BÖRJA TA HAND OM DIG!! :)

2014-10-09 @ 09:16:16


Vad har du att säga?


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?
Mejladress (bara jag kan se den):

Din hemsida eller blogg:

Här skriver du kommentaren:

Trackback
RSS 2.0