Fy SJUTTON vad jag inte är morgonpigg!

Igår var jag hos R's kusin på tjejmiddag eftersom hon fyllde 20 år för ett tag sen. Fick stressa som sjutton för att hinna till Norsborg i tid, men när jag väl kom dit hann jag till och med sitta med min svärmor en halvtimme innan vi skulle åka vidare.


Vid 21-snåret kom karljäveln och hämtade mig, meningen var att vi skulle gå på bio eller något sådant eftersom vi i princip aldrig gör någonting bara han och jag. Men vi åkte hem istället. Svullnade chips och jordnötsringar och kollade på Maleficent. Sjukt bra film, har ni sett den? Om inte - gör det!

Och nu, ja nu är jag på väg till Norsborg igen. Ska umgås med bebis och R's lillebrors flickvän idag. Vi ska försöka hinna med en sväng till arbetsförmedlingen och skriva in oss.






Kommentarer


Vad har du att säga?


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?
Mejladress (bara jag kan se den):

Din hemsida eller blogg:

Här skriver du kommentaren:

Trackback
RSS 2.0