Ingen dag är den andra lik.

Jag somnar sent på nätterna och vaknar sent på dagarna. Ändå känns det inte som att jag får någon sömn alls. Jag är så trött hela tiden, det beror säkert bara på att jag faktiskt sover på tok för mycket.

Ibland önskar jag att folk kunde prioritera sin tid mycket bättre, jag också. Ni vet, man kommer hem efter jobb/skola/whatsofuckingever och vill inget hellre än att slänga sig i soffan och slötitta på tv en stund. Nej! Det går inte. Inte för mig iallafall. Jag måste laga maaaaaat och fixa. Blä. Jag vill kunna sitta en halvtimme och bara umgås, men jag hinner liksom inte.
Och förresten.. Jag storstädade lägenheten häromdagen. Börjar bli dags för det igen. Trött på livet idag.




Kommentarer


Vad har du att säga?


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?
Mejladress (bara jag kan se den):

Din hemsida eller blogg:

Här skriver du kommentaren:

Trackback
RSS 2.0