Ms. 96%

Jisses vad jag känner mig knasig i bollen nu. Jobbade på Medusa ikväll, inte mycket folk men mer spel än på vissa andra ställen där det ändå kan vara smockat med folk. En turist förstörde min 100%, så sjukt irriterande! Slutade iallafall på 96% vilket iofs är jävligt bra.


Imorgon är jag ledig, då kommer storasyster med man och barn hit! Tänkte försöka hinna med en sväng till det blågula varuhuset innan, måste försöka få tag i en skohylla och en hatthylla. Eller krokar, riktigt snygga krokar. Fast nja, en hylla är mer praktisk. Då kan jag ha små förvaringslådor ovanpå med vantar, mössor, halsdukar och annat krimskrams :)

Nej, nu är det dags att slänga mig i säng bredvid karljäveln. Han sussar sött sen lääääänge...

Nattinatti!







Kommentarer


Vad har du att säga?


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?
Mejladress (bara jag kan se den):

Din hemsida eller blogg:

Här skriver du kommentaren:

Trackback
RSS 2.0