Vad är det för liv?

Jag har haft en sjukt seg dag idag. Har varit så fruktansvärt trött, och det jag egentligen borde ha gjort idag har på något vis flutit bort i drömmarnas värld. Skolan har hamnat sist av allt i flera dagar.. Jag måste verkligen ta tag i den imorgon, för på söndag har jag inte mindre än tre inlämningsuppgifter som ska vara inne!
Jag måste lära mig att prioritera dagarna lite bättre, skolan måste faktiskt komma i första hand, men samtidigt har jag ett hem och ett jobb att ta hand om. Lägg till karljäveln och hans lillebror till listan också. Mat ska göras, läxor ska skrivas, det ska städas och putsas och fixas och donas och VIPS! där försvann hela dagen. Sen är det ju bara åka till jobbet..

Vilket liv va? Men vet ni vad? Jag njuter för fullt. Jag älskar livet nu. Jag vet att det ändras väldigt fort för mig - imorgon kanske jag hatar livet och allt runtomkring igen? Det märks då.







Kommentarer


Vad har du att säga?


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?
Mejladress (bara jag kan se den):

Din hemsida eller blogg:

Här skriver du kommentaren:

Trackback
RSS 2.0