Vad blev det för mat?


Jag slängde ihop en lasagne idag, hade lovat R's lillebror det till middag. Han tyckte den blev god, men jag tyckte den var smaklös. Förstår inte vad som har hänt med min matlagning? Förut kunde jag göra mat så att den smakade riktigt bra, men nu.. Talangen har väl försvunnit. Usch.

Pappa var här idag och hjälpte till att sätta upp hatthyllan som karljäveln köpte igår. Haha, hade förväntat mig att R skulle köpa en hatthylla från en serie och skohyllan från en annan, men ikke. Han köpte faktiskt dom som jag mest av allt ville ha! Älskar IKEA, och serien Hemnes. Stilfullt ska det vara!

Nu ser man inte så himla bra, men det är fint. 







Kommentarer


Vad har du att säga?


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?
Mejladress (bara jag kan se den):

Din hemsida eller blogg:

Här skriver du kommentaren:

Trackback
RSS 2.0