Back on track

Min sjukskrivning gick ut i söndags, så i måndags var jag tillbaka på jobbet. Det är så skönt att vara tillbaka, att ha något att göra. Ännu bättre är att jag älskar mitt jobb.
Veckan började lite lugnt med ett 6-timmarspass som assistent - det är ju det jag har jobbat med sen i januari. I tisdags fick jag gå intro i hemtjänsten, och samma sak igår. Idag är jag ledig (!), så jag ska faktiskt träffa min mamma. Jag ska försöka släpa med henne till gymmet.. Kanske blir det en liten solning efteråt, det skulle sitta perfekt!

Min helg består av jobb.. Iallafall imorgon och på söndag. På lördag tänkte jag försöka lägga mig väldigt tidigt så jag kommer upp till mördarpasset på söndag, jobbar 7.30-22.30 då..

Jag är så glad att jag, trots sjukskrivning och allt, har fått utökade timmar på jobbet! Jag kommer lätt upp i 100% på en månad nu, till skillnad från tidigare då jag jobbade ca. 65%.




Kommentarer


Vad har du att säga?


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?
Mejladress (bara jag kan se den):

Din hemsida eller blogg:

Här skriver du kommentaren:

Trackback
RSS 2.0