Det där med livet

Jag pratade med jobbet häromdagen. På söndag går min sjukskrivning ut, och jag ska börja jobba igen. Jag har jobbat ungefär 60%, alltså deltid. Men när jag pratade med jobbet häromdagen så frågade dom om jag vill ha mer timmar. Jag kommer förhoppningsvis få en heltidstjänst nu! Idag ringde dom igen. Blev denna gång tillfrågad om jag även vill jobba inom hemtjänsten, vilket jag svarade ja på direkt. Anledningen till att jag sökte mig till det här företaget från början var för att jag ville jobba inom hemtjänsten, men det fanns ingen plats när jag väl påbörjade anställningen. Och nu, nu ska jag få påbörja inskolning inom hemtjänsten! Jag är så jävla glad över det. Dessutom börjar jag plugga upp den sista kursen nästa vecka, lyyyycka!

Idag känns det som att livet flyter på som det ska. Jag mår bra.




Kommentarer


Vad har du att säga?


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?
Mejladress (bara jag kan se den):

Din hemsida eller blogg:

Här skriver du kommentaren:

Trackback
RSS 2.0