Egentid

Jag hann vara på andra jobbet i ganska exakt två minuter innan dom i baren såg att dom inte hade nycklarna till bordet. Ringde R och frågade om han hade dom, och såklart hade han det. Han har gjort det till en vana, det där med att ta med sig nycklarna hem. Det är inte första gången han åker hem med nycklarna, men jag tror att det är för att han jobbar så sällan, så han stoppar på sig nycklarna bara sådär.
Åkte och mötte R och så åkte vi tillbaka. Han öppnade bordet och tog mitt pass. Jag säger ju det; jag har världens bästa!

När jag kom hem tänkte jag egentligen gå och lägga mig, men eftersom jag tog bort mina naglar för 2 veckor sen och har lyckats bita ner dom sen dess så fixade jag nya. Det är så skönt att ha grejer hemma! Dels slipper jag betala flera hundra för att någon annan ska fixa naglarna, och dels kan jag ta hur lång tid som helst på mig. Så jävla skönt!

Nu måste jag lägga mig, ska upp elva så jag hinner fixa mig i ordning till jobbet imorgon..




Kommentarer


Vad har du att säga?


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?
Mejladress (bara jag kan se den):

Din hemsida eller blogg:

Här skriver du kommentaren:

Trackback
RSS 2.0