En bra narkoman

Jag är, son alla vet nu, tillbaka i livet! Jag jobbar nästan hela tiden nu. Jag blir ruskigt jävla trött emellanåt, men det kommer vara SÅ värt det i slutändan. Jag är inne på jobbdag nummer fyra av åtta, så på söndag kväll går jag av och tar helg måndag-tisdag. Kommer behöva ledigt dom två dagarna iallafall så jag hinner vila upp mig lite innan jag kör nästa race igen. Fast då blir det bara fem eller sex dagar i rad. Inte nog med att jag just nu jobbar som assistent och med hemtjänsten, jag jobbar hinner black jack på kvällarna också, så det blir riktigt långa dagar för mig. Igår var nog värst. Jag vaknade klockan 6 på morgonen av att grannens hundar skällde, dom höll på fram till 9 ca. Sen kom städarna och städade porten vid 10.. Och då satte hundarna igång igen. Det blev inte många timmar sömn för mig natten till igår, och på det skulle jag jobba 13.30-21 och sen 22-03.
Tur att jag har världens bästa pojkvän som kom och tog över blackjacken vid tolv!

Idag är också en sån där trött dag. Vaknade sju imorse - även nu av hundarna - och ska jobba till 03 i natt. Först som assistent 14-21, sen blackjack 22-03.. Tack och lov är jag ledig från det sistnämnda i helgen! <3

Jag är en riktig arbetsnarkoman, och det är ju en bra narkoman. Eller hur?



Kommentarer


Vad har du att säga?


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?
Mejladress (bara jag kan se den):

Din hemsida eller blogg:

Här skriver du kommentaren:

Trackback
RSS 2.0