Fast and furious 7


Jag och R var på bio ikväll och såg Fast and furious 7. Riktigt bra film! Jag älskar ju alla dom där filmerna, men den här älskar jag nästan mer. Nu var det inte bara två heta killar med, utan tre stycken!
Jag har en liten förkärlek till den där killen som spelade huvudrollen i Crank. Men å andra sidan; vem har inte det? :)

Imorgon ska jag åka och kolla bil, förhoppningsvis kommer jag hem med en ny och fin bil. För mig blir den ny, men för alla andra är den gammal.


Träffade Nathalie och hennes lilla familj idag i Kungsträdgården. Lisa uppträdde på turkiska festivalen för barn, så vi var där och kikade på henne. Träffade våran faster en snabbis också, och vi sa att vi kanske åker dit nästa helg och umgås lite. Det blir nog trevligt.

Nu ska jag sova, första arbetsdagen väntar imorgon.. 1,5 månad sen jag jobbade och jag är faktiskt nervös!




Kommentarer


Vad har du att säga?


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?
Mejladress (bara jag kan se den):

Din hemsida eller blogg:

Här skriver du kommentaren:

Trackback
RSS 2.0