Gårdageeeeen och dagen

Godmorgon!
Idag kommer Ticke hit igen. Om fyra timmar ska jag möta upp honom på Bromma flygplats.
Jag vaknade upp med världens ryggont idag, så planerna jag hade är bara att kasta i sjön. Vi gör något imorgon istället. Eventuellt blir det bio med mannen.. Christopher vill så gärna se den där nya filmen Home - om det nu är så den heter.

Vad gör man när man blir konstant störd av grannar? Grannens hundar skäller i princip hela dagarna, från 8.30-12 ca och då är dom tysta för att någon kommer och tar ut dom. Sen skäller som från 12.30/13.00-17-snåret.. Det går mig på nerverna! Jag är så van vid hundar som inte skäller alls, det kanske är därför jag stör mig så mycket på detta?


Igår var Nathalie och hennes dotter Melody här, hur söt är inte denna unge?






Kommentarer


Vad har du att säga?


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?
Mejladress (bara jag kan se den):

Din hemsida eller blogg:

Här skriver du kommentaren:

Trackback
RSS 2.0