Gårdagen




Igår var jag och Nathalie och såg Meningen med livet med Alex Schulman och Sigge Eklund. Så jävla bra! Jag har inte skrattat så mycket på länge. Nathalie fick gå upp på scenen och köra en spontanpod med Sigge, som tack för det fick hon en flaska vin.

Efteråt tog vi taxi till Sveavägen, till ett litet hak där. Vi tog en cider var och sen drog vi vidare till Patricia. Aldrig mer en söndag på det stället! Det var bland det värsta jag någonsin har gjort. Fast det var roligt, men fyyyyy vad vissa människor är jobbiga!

Vid tre skulle vi röra oss hemåt, men R's kusiner och några vänner till dom kom till Patricia, så jag stannade kvar med som till stängning.

Så roligt som jag hade igår har jag inte haft på länge. Men, jag har insett att jag faktiskt börjar bli alldeles för gammal för utelivet. Att flänga runt på ett dansgolv bland fulla människor är rätt roligt, men det är så fruktansvärt jobbigt dagen efter.









Kommentarer


Vad har du att säga?


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?
Mejladress (bara jag kan se den):

Din hemsida eller blogg:

Här skriver du kommentaren:

Trackback
RSS 2.0