Men god morgon, solstråle!

Så himla fint väder ute idag! Har dock inte varit ute ännu, så jag kan inte säga om det är varmt eller inte.
Jag somnade tidigt igår. Antagligen för att hela min kropp och hjärna var helt slut efter dagen som var. Men det var jävligt skönt att bli av med energi på rätt sätt, och skönt att Ticke somnade tidigt utan att ligga vaken i hundra år typ.


När jag tog denna bild ^ så såg jag hur skitiga våra fönster i vardagsrummet är. Haha, tur för er att ni slipper se. Jag ska försöka få hit någon som kan putsa dom åt mig, för dom är verkligen hemskt smutsiga!

Om några timmar ska vi åka till min kusin. Barnen ska få tjoa runt, ska försöka släpa med dom alla till någon lekpark, för det är alltid roligare utomhus, och frisk luft skadar faktiskt inte.

Världens finaste son och världens finaste Esco.






Kommentarer


Vad har du att säga?


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?
Mejladress (bara jag kan se den):

Din hemsida eller blogg:

Här skriver du kommentaren:

Trackback
RSS 2.0