När energin tar slut

Vilken dag, säger jag bara! Puh.. Tur att den är över. Vi kom till leklandet vid kvart i ett, och vi åkte därifrån runt 16.30. Det var helt galet mycket folk, tusen ungar som skrek och skrattade och grät om vartannat.
Andys lekland i Skärholmen är lite större än det i Sickla, så hädanefter lär vi åka dit och leka om det blir mer leklandslekar.

Efter leklandet åkte vi till Heron City och mötte upp R. Vi bestämde tidigare idag att vi skulle gå på bio, och den här gången funkade filmen. Home var en bra film. Jag har dock börjat bli så jävla blödig när det gäller känslor i filmer, oavsett vad det är för slags film, så på mig var tårarna nära ett par gånger (fast det säger jag förstås inte till någon, haha!).

Nu när den här dagen äntligen är slut kan jag vara konstatera att jag inte alls orkar med lik mycket som jag gjorde för bara några år sen. Det är STOR skillnad på att jobba dygnet runt nästan, med bara 3-4 timmars sömn per natt, och på att vara bland massor av barn några timmar på en dag. Det förstnämnda orkar jag fortfarande, men det sistnämnda kommer ta kål på mig, haha!

Nu ska jag ut med Escobar en sista runda för kvällen. Nya tag imorgon, och då åker vi till min kusin och hennes ungar på dagen.







Kommentarer


Vad har du att säga?


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?
Mejladress (bara jag kan se den):

Din hemsida eller blogg:

Här skriver du kommentaren:

Trackback
RSS 2.0