Som ett slag i ansiktet

Jag hat legat i soffan den senaste halvtimmen. Behöver egentligen resa mig upp nu och gå ut med Escobar, men den där tröttheten kom som ett slag i ansiktet.. Jag vill bara stänga igen ögonen och sova, ända tills imorgon. Men jag har fortfarande flera saker att fixa idag, och jag har verkligen ingen lust att skjuta upp på det. Visserligen är det inget viktigt, men t.ex att fixa i ordning lunch tills på tisdag, för jag vet att jag inte kommer orka fixa imorgon eller i övermorgon. Pannkakor får det bli, perfekt både som frukost och lunch! Haha, skillnad mot middagen vi åt idag; torsk med äggsås och kokt potatis. Men det duger gott och väl åt våra magar, och fisk är ju ändå nyttigt.

Nu ska jag ta ut Esco på en liten promenad..

Titta vilket fint sms mina fina son skickade till mig förut ❤️




Kommentarer


Vad har du att säga?


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?
Mejladress (bara jag kan se den):

Din hemsida eller blogg:

Här skriver du kommentaren:

Trackback
RSS 2.0