Torsdag hela dagen lång

Det är så härligt att vara tillbaka på jobbet! Som den arbetsnarkoman jag är så passar det verkligen inte mig att gå hemma och glo. Nu jobbar jag igen, både med assistansen/hemtjänsten och med blackjacken. Och så har jag ju tagit tag i skolan igen, och i slutet av maj tänkte jag försöka gå nagelutbildningen. Det blev inte av nu i april, dels för att jag knappt får ut några pengar, och dels för att jag varit sjukskriven. Men i maj/juni tänkte jag försöka mig på det där.


Min nya bil går bra, älskar den. Den är så skön att köra och har inte krånglat minsta lilla ännu. Ja, jag säger ännu eftersom det ändå är en gammal bil..






Kommentarer


Vad har du att säga?


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?
Mejladress (bara jag kan se den):

Din hemsida eller blogg:

Här skriver du kommentaren:

Trackback
RSS 2.0