Vilket väder, var tog våren vägen?


Vet ni vad? Jag är så trött på det här vädret.. Snö, snö, snö. Och så blir det fint och varmt och riktigt vårigt i några dagar, och sedan kommer ett bakslag igen. Suck!

Runt lunch ska vi åka hem till min kusin. Hon ska hjälpa mig att slinga håret. Jag gjorde ju det förra veckan, men det blev inte så ljust som jag hade hoppats på. Men idag ska det bli det! Sen ikväll blir det antagligen bio med mina grabbar.


Ticke äter frukost nu och när han är klar ska vi gå ut med Escobar och sen ner i tvättstugan och kolla om det finns någon tvättid imorgon. Annars får jag ta den som är idag, 10-14.
Fy vad jag längtar tillbaka till jobbet! Längtar dock ännu mer till magnetröntgen som jag ska göra. Jag hoppas att den ger svar på vad som är fel.




Kommentarer


Vad har du att säga?


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?
Mejladress (bara jag kan se den):

Din hemsida eller blogg:

Här skriver du kommentaren:

Trackback
RSS 2.0