Dead like me och sushi đŸ‘Œâ€ïž

Imorse vaknade jag sjukt tidigt. 6.07 slog jag upp mina ögon, och Àven fast jag försökte somna om efter det sÄ gick det inte. LÄg i sÀngen och kollade pÄ en serie istÀllet, som jag har fastnat för. Dead like me - life after death heter den. SÄ jÀvla bra! LÀngtar tills jag Àr hemma igen sÄ jag kan Àta sushi som min man ska köpa med sig till mig och kolla pÄ den dÀr serien. Synd att det bara finns tvÄ sÀsonger..


Ser ni min snygga finne jag har fĂ„tt precis under mungipan? Den gör sĂ„ jĂ€kla ont! Önskar att jag kunde lĂ€rt mig vid det hĂ€r laget att det inte finns nĂ„gon mirakelkur för finnar. Ingen som funkar för mig iallafall...




 


Kommentarer


Vad har du att sÀga?


Namn:
Ska jag komma ihÄg dig?
Mejladress (bara jag kan se den):

Din hemsida eller blogg:

HĂ€r skriver du kommentaren:

Trackback
RSS 2.0