En liten update från det blå.



Här hemma går det minsann inte vila på dagarna.. Just nu lägger dom ny asfalt där dom har grävt, men det dröjer nog bara någon vecka innan dom är tillbaka för att gräva sönder där igen.

Har fixat och donat idag, ringt några samtal, fixat nya försäkringar och sånt nödvändigt ont.
Om en timme ska jag åka till jobbet, och efter jobbet ska jag faktiskt pallra min stora rumpa till gymmet. Tänker köra stenhårt ikväll; armar, ben, rumpa, mage. Kommer vara mer död än levande imorgon!

På torsdag kväll ska jag förresten umgås med pappa. Vi ska till Mose Backe och se min kusin Lisa Ajax uppträda, sjukt kul! Längtaaaaaaar..




Kommentarer


Vad har du att säga?


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?
Mejladress (bara jag kan se den):

Din hemsida eller blogg:

Här skriver du kommentaren:

Trackback
RSS 2.0