En lördag fylld med väntan


Igår träffade jag äntligen min vän och hennes fina son. Var alldeles för länge sen vi träffades! Vi jobbade tillsammans på cafét på Östermalm, men när jag slutade där så slutade vi även höra av oss till varandra.. Det måste bli ändring på det nu. I veckan kommer hon och hennes son förhoppningsvis hem till oss, och då ska vi fika massor och prata massa skit.


Just nu sitter jag på Bromma flygplats och väntar på att planet från Göteborg ska landa. Det är försenat med över en timme.. Så jäkla tråkigt. Men när Ticke har landat ska vi åka direkt till manmma och hälsa på. Det var rätt länge sen dom träffades, och Ticke har faktiskt saknat sin mormor.


Dricker en latte i väntan på grabben. Märkligt nog älskar jag latte numera. Förut avskydde jag alla sorters espressokaffe, men nu dricker jag det mer än gärna.



Förresten! In och följ newnailsnow på instagram! 😘




Kommentarer


Vad har du att säga?


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?
Mejladress (bara jag kan se den):

Din hemsida eller blogg:

Här skriver du kommentaren:

Trackback
RSS 2.0