Full rulle-lördag!


Jag fick en alla hjärtans dag-present av Ticke. I det här söta lilla paketet låg två after eight-bitar. En till mig och en till honom :)

Vi har hunnit med en hel del idag, sista dagen innan han åker hem till sin pappa igen.. Vi var hos min kusin och hennes söta ungar och hälsade på. Fick bild på den ena bara, men så blir det ibland.



Innan vi begav oss hemåt åkte vi till Wallins bageri & konditori på Ringvägen på Söder och hämtade en hjärt-tårta. Tänkte att gubben hemma kanske blir glad över det. Om inte annat så blev jag och Ticke glada :)

Imorgon klockan 13.00 ska planet lyfta från Bromma, får se om min pappa kommer dit också och vinkar av min lille grabb.

Nu ska jag ta ett bad innan jag somnar.




Kommentarer


Vad har du att säga?


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?
Mejladress (bara jag kan se den):

Din hemsida eller blogg:

Här skriver du kommentaren:

Trackback
RSS 2.0