Idag har jag hunnit med massor!

Jag har lagat mat, varit i lekparken med Ticke, gjort naglar på min mamma, varit hos frisören med Ticke, köpt blommor åt min man, ätit godis, ätit mat, druckit kaffe, handlat, träffat min faster och hennes dotter, åkt bil och lagat ännu mer mat.






På tal om ungefär inte ett jävla skit.. Jag börjar tro att jag är på väg in i klimakteriet. Allvarligt alltså. Jag får svettvallningar, humöret sticker upp och ner och hit och dit.. Och så har jag massor med andra "symptom", men dom tar jag väl helst inte upp här, haha! Jag börjar ju komma upp i åren nu som man så fint säger. 2,5 år kvar till 30! Usch, vilken ångestframkallande ålder det där är för mig. Det är då allting vänder. Det är då jag ska sterilisera mig, för efter 30 vill jag inte ha fler barn. Det är då det är dags att på allvar se över vad för liv jag lever, för då har jag ju inte så många år kvar.
Helt sjukt vad fort tiden går..

 


Kommentarer


Vad har du att säga?


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?
Mejladress (bara jag kan se den):

Din hemsida eller blogg:

Här skriver du kommentaren:

Trackback
RSS 2.0