Igår var det söööööndag!

Igår åkte Ticke tillbaka till Göteborg. Han är alltid så stolt innan han ska gå iväg med dom andra barnen och assistenten till flyget. Ni vet, nästan sådär att "jag klarar mig själv, jag är stor och flyger själv!". Lille plutten.. Det är knappt en månad kvar tills han fyller 8 år. Funderar på att försöka boka hotell eller så i Göteborg och åka ner dit och ha honom över helgen då. Annars blir nästa gång på påsklovet som vi ses igen.


Eftermiddagen och kvällen igår spenderades med en vän. Vi var i Skärholmen först och åt lunch (tidig middag?), sen åkte vi hem till mig och städade lite grann 👍 
På kvällen gick vi på bio, 50 shades of Grey.


O M G ! Säger jag bara. Helt sjukt bra film. Längtar tills de övriga kommer, för dom måste väl göra av alla böcker och inte bara av första? 😍





Kommentarer


Vad har du att säga?


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?
Mejladress (bara jag kan se den):

Din hemsida eller blogg:

Här skriver du kommentaren:

Trackback
RSS 2.0