Kladdkaka, film och myspys ✌️

Igår lovade jag Christopher att vi skulle baka kladdkaka idag när jag kommit hem från jobbet.. Usch och fy, haha! Var så himla seg och trött och drog ut på bakandet jäääättelänge.. Men när klockan var runt 19.30 satte vi igång. Egentligen tar det inte så lång tid att baka, och man behöver inte använda så mycket redskap och ingredienser. Det är bara det att tanken på att behöva diska och städa undan gör mig helt slut! Men vi fixade ihop en kladdkaka trots allt, och nu återstår som sagt det tråkiga; disken och städandet.. Och som vanligt är det jag som tar hand om det 👍




Imorgon är det alla hjärtans dag. Ticke har slagit in en fin (snarare jättegod) present till mig (en bit after eight) som jag får öppna imorgon. Längtar! 👌 Det är nog det enda alla hjärtans dag-firande som sker här hemma - om inga mirakel inträffar.


Jag har minsann världens goaste lille unge! Aldrig någonsin trodde jag att kärleken jag känner för honom skulle vara så stark som den är.. En son är den bästa kille en tjej någonsin kan ha. ❤️ 




Kommentarer


Vad har du att säga?


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?
Mejladress (bara jag kan se den):

Din hemsida eller blogg:

Här skriver du kommentaren:

Trackback
RSS 2.0