Nyttigheter och sånt


Nu är vi äntligen hemma! Vi var hos mamma ett par timmar innan vi begav oss hemåt. Åt god mat som hade alldeles för mycket svartpeppar på enligt Ticke (och mig..), vi spelade kort och åt choklad och kikade på tv. Fick en tröja av mamma, en rosa pumatröja. Älskar den redan! Jag fick en väska också som jag blev helt kär i, och Ticke fick en ny mössa som mamma har virkat.
Innan vi kom hem var jag och Ticke i affären och handlade hem lite nödvändigheter. Jag ska ägna den kommande 1,5 timmen åt att baka rågsiktskakor och Ticke ska ägna resten av kvällen och natten åt att sova.
Ny tröja ❤️
Ny väska 👌




Kommentarer


Vad har du att säga?


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?
Mejladress (bara jag kan se den):

Din hemsida eller blogg:

Här skriver du kommentaren:

Trackback
RSS 2.0