På en fredagkväll

Man skulle kunna tro att jag inte har någonting att göra nuförtiden med tanke på att inläggen i bloggen har ökat frekvent. Men så är icke fallet. Jag har fullt upp hela tiden, även fast det kanske inte alltid är med saker som är för mig.
Imorse klev jag upp vid 7.45 bara för att flytta på bilen till en plats där jag kunde stå under dagen. Sen åkte vi iväg och fixade grejer till Blackjacken och sen hem till vår fina vän och hennes lille grabb. Det är så underbart med bebisar! Dom doftar alldeles ljuvligt och är så mjuka och lena i huden. Lovely! Längtar nästan själv tills det blir dags för mig igen, if it ever will be.

Nu ska jag försöka sova. Jag ska ju hämta Ticke på bromma flygplats imorgon! Längtarlängtar!!





Kommentarer


Vad har du att säga?


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?
Mejladress (bara jag kan se den):

Din hemsida eller blogg:

Här skriver du kommentaren:

Trackback
RSS 2.0